Marcel Kim Jong Bod Admin Messages 29,411 Name Marcel Edit My Images Yes 4 Sep 2019 #1 Have you seen any adverts appear on the app? If so, could you give me some detail perhaps? There shouldn't be *any* adverts on the app.
Have you seen any adverts appear on the app? If so, could you give me some detail perhaps? There shouldn't be *any* adverts on the app.
saltireblue Suspended / Banned Messages 1,618 Name Malc Edit My Images No 4 Sep 2019 #2 Nope...not seen any at all...
Barrysprout Suspended / Banned Messages 6,773 Name Colin Edit My Images No 4 Sep 2019 #3 I use the app frequently every day and haven't seen an advert.
cambsno Suspended / Banned Messages 20,999 Name Simon Edit My Images Yes 4 Sep 2019 #5 No, use it a lot
johnnypanic Suspended / Banned Messages 3,579 Name John Edit My Images Yes 4 Sep 2019 #6 No ads seen.
hashcake Gone to pot! Suspended / Banned Messages 5,943 Name Darran, Daz or **** Edit My Images Yes 4 Sep 2019 #7 I didn't know we had an app. I've installed it but I can't see an option to view new posts?
Box Brownie Suspended / Banned Messages 17,645 Edit My Images No 4 Sep 2019 #8 I did not know "we" had an App though I was aware but don't use 'Tap a Talk'.....or am I mixing forums
I did not know "we" had an App though I was aware but don't use 'Tap a Talk'.....or am I mixing forums
wambam Suspended / Banned Messages 693 Name Ray Edit My Images Yes 4 Sep 2019 #10 So far, not for me.
S snaggletooth Suspended / Banned Messages 46 Name Andy Edit My Images Yes 5 Sep 2019 #11 None whatsoever...thankfully.